Monday, March 6, 2017

Cara Daftar Ahli Shaklee Online

Assalamualaikum 😊

Alhamdulillah. Hari tu saya dah share tentang 7 manfaat dan kelebihan menjadi ahli Shaklee. Dah baca ke belum? Kalau belum baca kat sini. Baru uols teruja nak daftar ahli Shaklee. Hihi.

Serius memang sangat best bila dah daftar ahli Shaklee ni. Saya dulu pun lambat tahu betapa jimat dan untungnya bila daftar ahli Shaklee. Yela, dulu tau consume produk je. Tak didedahkan pun dengan manfaat kalau jadi ahli ni. Nasib baik cepat sedar. Hihi

Okay, dalam entry sebelum ni saya ada share cara nak daftar ahli Shaklee kan? Dalam entry ni, saya akan tekan kan cara untuk daftar ahli Shaklee secara online.


Cara Daftar Ahli Shaklee Online

Mudah je tau. Tak susah pun. Tak perlu pergi branch, cukup ada handphone atau laptop dan internet.

Macam mana cara nak daftar ahli Shaklee secara online?

1. Klik  Borang Daftar Ahli ni.

2. Isi semua details yang diminta.

3. Klik Submit.


Pihak kami akan menerima notification yang anda hantar dan saya sendiri akan menghubungi anda untuk details bayaran pendaftaran. Yang bestnya permohonan anda akan diproses dalam 24 jam 😍😁


Love💕
Akmarina Arifin
Your Health Consultant

No comments:

Post a Comment